دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

آغاز 8 ماهگی

1391/12/20 2:41
نویسنده : مامان مرضیه
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم اینهمه قالی و قالیچه هست تو باید صاف بیای روی پارکت ها بخوابی

اینم یه نمونه از ماشین بازی پسرم.دانیاله دیگه . .

اینجا مامانی موهامو فشن کرده ببینید چه ملوس شدم

جیگر موهای خوش حالتت برم عشقم

دانیال کوچولو مشغول نون  خوردن.نوش جونت مامان طلا

بعد هم خوردن عروسک و خوردن پاهاش

آخه حتما یه چیزی باید توی دهنش بکنه این شیطون بلا

چند روز پیش سر کمد دانیالم جونم رفتم و بر حسب اتفاق یکی از کفشای سیسمونیشو برداشتم .فکر می کردم خیلی بزرگه ولی وقتی پاش کردم دیدم ماشااله اندازه پاشه .منم اونو پاش کردم و با هم رفتیم توی بالکن حمام آفتاب گرفتیم

این سایه ها رو که می بینی سایه لباساته که شستم

بعد از بازی هم خسته شدم و لالا کردم

جیگر اون قیافه مظلومت برم که اینقدر ناز خوابیدی

صورت پف کرده دانیال بعد از بیدار شدن از خواب

بعد هم رفتیم مهمونی و حسابی بازی کردم

شازده کوچولوی مامان جدیدا  دتی موشو یاد گرفته و زیر پتو و روسری و امثال اون قایم میشه و حسابی همه رو سر کار می ذاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران
20 اسفند 91 2:23
عزیز دلمممممم چه موهای خوشگلییییییییی
فدای بازی کردنت
توهم مثل اران حسابی شیطون شدیاااااااااا


وای ی دست رو دلم نذار که خونه خونه
زهرا فروغی
20 اسفند 91 21:44
چه خوشکل شدی گل پسر
چه موهای فشنی بهت میاددددددد


سلااااام عزیزم .چطوری دختر خاله دانشجوی من .می بینم که وقتت محدود شده و دیگه به ما سر نمی زنی.دلمون براتون تنگ شده بوسسسس
الهام
23 اسفند 91 11:03
نوش جونت خاله بستني كه خوردي!!
يادت باشه منم عاشق بستنيما!!!
به ما نميدي؟؟؟؟
ادامه بده...
آفرين
قيافه ي مامانت ديدنيه!!!


مرسی گلم. چرا نمیدم خاله جون .باپسر گلتون بیایین با هم بستنی بخوریم.ما توی این شهر تنهاییم.خوشحال میشیم دوستای خوبی مثل شما داشته باشیم
مامان ایدین
23 اسفند 91 16:53
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██

مثل همیشه بیستی


ممنون خانومی .آیدین جیگرو ببوس
الهام
25 اسفند 91 22:02
سلام مرضیه جون
یادگاری رسید دستتون؟


سلام الهام جون .نه عزیزم نگران نباش میرسه