دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

شیطنتهای جدید

1391/12/19 19:02
نویسنده : مامان مرضیه
557 بازدید
اشتراک گذاری

این پسر بلا وقتی از خواب بلند میشه تمام تور بالای گهوارشو توی دهنش می کنه

وسیله مورد علاقت هم کنترل و موبایل و کیبورد کامپیوتره و تا ازت غافل بشم سریع اونو توی دهنت می کنی

موقع غذا خوردنم همش حواست به تلویزیونه . حتی اگه خاموش باشه

دیگه بلدی خودتو روی زمین بکشی و به همه چی برسونی

دست از سر این صندلیها هم بر نمیداشتی و میرفتی زیرش  بعد گیر می کردی و گریه

آخه می خوام بدونم چی اون زیر دیدی که همش میری اونجا

منم مجبور شدم اونها رو بر دارم و بجاش پتو پهن کنم که خودتو روی پارکت ها نکشی

ببین چطوری دگور خونه بهم ریخته آخه من از دست تو چکار کنم بلا

هر کرم یا پمادی رو که می بینی عاشقشی و سریع توی دهنت می کنی

نکن خطرناکه مامان اون دهن خوشکلت بووو می شه

کیف بابایی رو هم بی نصیب نمیذاری و وقتی از سر کار میاد خونه سریع می ری سراغش

وای ی ی ی  چشماتونو ببندید دانیال لخته...... نه بابا مامی  داره نگران نشید نگاه کنید. اینجا هم داری برس مو هاتو توی دهنت می کنی

دیگه خطرناک شدی ی ی ی ی

دستاتو می گیری و از همه چی بالا میری خصوصا تختت . وای یه وقت نیوفتی

وقتی می ایستی خوشحال هستی و مرتب به اطرافت نگاه می کنی

وای نخور کوچولو

احساس می کنم کم کم می خوای بپری پایین

مامانی این دیواره نه کوه و صخره که ازش بالا می ری

دیوارو هل نده

چرا دعوا می کنی مگه دیوار تکون می خوره . حالا تو تلاشتو بکن

بازم کرم دیدی  . . .

فکر کنم باید آویز تختتو بردارم چون بالاخره خودتو بهش رسوندی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شازده امیرحسین
19 اسفند 91 22:10
آخی نازی
شه قده شیطونی!!!!!!!!!!!
میخواد ببینه باباییش براش چیزی خریده یا نه؟!
مرضیه جون قابل ندونستی؟


سلام گلم .امروز عصر سر زدم .مگه میشه شما رو فراموش کرد عزیزم.