دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

پسرک شیطون بلا

1391/11/29 21:16
نویسنده : مامان مرضیه
937 بازدید
اشتراک گذاری

این آقا پسر اسمش عرشیا هست و من وقتی اومد خونمون کلی باهاش بازی کردم

من عاشق ماشین بازی هستم

وووااااایییییییییی

وقتی این کامیونو دیدم چشم ازش بر نداشتم

و با عمو فرهادم کلی کامیون سواری کردم

بازم حس مهندس گریم Yellow Head Funny Smileyگل کرده و داره سر از کار این کامیونه در میارم

آخه کوچولو Yellow Head Funny Smiley این رسمشه که از پایین ذوق تختت و اسباب بازیهات می کنی ولی وقتی توش می شینی و میخوابی گریه می کنی؟؟؟Yellow Head Funny Smiley

اشکالی نداره من به همین ذوق کردناتم راضی ام

اینم یه شیوه جدید از آب خوردنم

یعنی پسری به شیطون بلایی تو وجود نداره مامانی

عاشقتمممممممYellow Head Funny Smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الی مامی آراد
30 بهمن 91 1:45
حسابی بهت خوش گذشته آره عشقم عرشیا عمو جون خوب از این موقعیت استفاده کن


آره جای آراد جونم سبزه
حنانه
30 بهمن 91 15:23
ای جانم


مرسی که به ما سر زدید.بوس
مامان ایدین
30 بهمن 91 23:36
سلام پسرک شیطون خوبی خاله افرین خاله حسابی شیطونی کن


چشم .خاله جون بوسسس
مامان اریا و پریا
1 اسفند 91 8:43
ماشالا به این عسل خوردنی
دندون جدید هم مبارک خاله اریا تنبله تازه 1 دندون در اورده


خیلییی خوشش اومدید .بوووسس
مرجان مامان آران
1 اسفند 91 16:18
عزیز دلمممممممممممم قربون این ذوق کردنت برمممم با این ماشینای خوشگلتتتتتتتت

ارانم عاشق ماشینه
شیطون بلای عسلمیییییییییییییییییییی


ممنون عزیزم .پسر خوشضکلتو ببوسسس
مرجان مامان آران
3 اسفند 91 6:34
رمزو گذاشتم خصوصی گلم
مامان شازده اميرحسين
3 اسفند 91 14:51
مرضيه جون ممنون بهمون سر زدي و لينكمون كردي
بگم ما هم شما رو لينك كرديمااا!!!
واي واي واي
شه قده شما شطوني!!
بوس برا مادر و پسر خوشگله



مرسی عزیزم