دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

مرواریدت مبارککککک

1391/11/21 15:37
نویسنده : مامان مرضیه
765 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤عزیزم در اومدن 2 تا مروارید کوچولوی خوشکلت مبارک

الان دیگه 4 تا مروارید ناز نازی داری 2 تا بالا2تا هم پایین

گلم میدونم خیلی سخت دندون در میاری آخه هر وقت لثه هات باد میکنه و می فهمم که موقع در اومدن دندوناته تنم می لرزه آخه هم بالا میاری هم اسهال شدید می گیری.همش بی قراری می کنی و حوصله هیچ کاری هم نداری. البته درد سرها و شب زنده داری های من بیشتره مامان طلا.ولی زیاد تو فکر نرو اینها همش یه دوره ای داره و تموم میشه

شکر پنیر مامان دوست دارم یه دنیاااااااااااااااااااااYellow Head Funny Smiley

چند روز پیش با مامانی رفتم پارک .همه بچه ها داشتن بازی می کردن

و منم مشغول تماشاشون بودم .کلی تاب بازی کردم

و بهم خوش گذشت بعد هم که رفتیم خونه بستنی خوردم

واییییی خییییلییییی خوشمزه بود

عزیزم یادت میاد وقتی تازه بدنیا اومده بودی و توی بغل خاله راضیه بودی چقدر کوچولو بودی

ولی حالا داری واسه خودت مردی میشی و میخوای روی پای خودت بیاستی

بععععدش

مامانی خواست پوشکمو عوض کنه ولی بسکه وروجک بازی در آوردم منو به حال خودم گذاشت تا یکم شیطونی کنم

آفرین جیگر مامان تو می تونی

تمام تلاشتو بکن تا موفق بشی

ماشااله به این شازده کوچولو که توی تمام کاراش مصمم هست

مامانی :یه دفعه بدون اینکه گاگله کنی بلند نشی بدووی

واااایییی یکی به من غذا بده هیچی نخوردم گرسنه ام دارم پاهامو می خورم

 

اینم یکی از دوستام آدرینا هست که دیشب رفتیم تولدش و خیلی بهمون خوش گذشت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته
22 بهمن 91 16:58
سلااااااااااااااام وایییییییییییییییییییییییی مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــه عزیزم



مرسی خاله جون کجاییی؟؟ دلم برات تنگ شده
عرفان خان
27 بهمن 91 3:01
سلام دوست جونم ... وبلاگ نازی داریا ... دست مامان نازت درد نکنه ... خودتم که از خوشگلی حرف نداری!!!!
مرواریدهات مبارک ... انشاله همیشه سالم و شاد باشی عزیزم ...


مرسی خانومی شما هم زنده باشی.عرفان جونو ببوس
خاله راضيه
27 بهمن 91 23:42
:-)مباركت باشه مامانتو دندون نگيري:-P


چشم خاله جون دوست دارم
مرجان مامان آران
29 بهمن 91 1:34
مروارید خوشگلت مبارک عسلمممممممممممممم


مرسی خاله جونی آران جونو یه بوسسس آبدار کن
الی مامی آراد
29 بهمن 91 2:38
عزیزم مرواریدای جدید مبارک انشالله به سلامتی همه رو دربیاری هفت ماهگیت هم مبارک


ممنون خاله جون