دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

آب بازی و مهمونی

1391/11/5 19:26
نویسنده : مامان مرضیه
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق آب بازی و حمام هستم و اگه مامانی بدون من بره حمام کلی گریه می کنمچند تا عکس گرفتم اما چون بخار بود یکم تار شده ولی دیدنش خالی از لطف نیست

اینجا با شامپو موهامو فشن کردن

خوب اینجا هم بعد از حمام کت و شلوار مهمونیمو پوشیدم و آماده شدم

آخه تا حالا کی گل پسر به این خوش تیپی دیده بوده

انشااله کت و شلوار دامادیتو بپوشی عزیزکم

خوب اینم از مهمونی که تولد بابای آراد بود کلی بهمون خوش گذشت و دست دسی کردم

امروز تولد خاله راضیه هم هست از دور تولدت رو تبریک میگم خاله جون با اینکه دورم ولی همیشه به یادتون هستم.انشااله ١٢٠ ساله بشی

یه دنیا دوست دارماینم کلی قلب که برات می فرستم شیراز تا برسه بهت

این گلها هم از طرف ما قبول کن

بووووسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ایدین
6 بهمن 91 3:02
وای چه حمام توپی جای ایدینی خالی
منم لینکتون کردم



واقعا جاش خالی تا با هم آب بازی کنن.جوجوتو ببوس
حنانه
6 بهمن 91 12:50
سلام ممنون از اینکه اومدین و بهم سر زدین
نینیتون واقعا نازه خدا نگهش داره براتون


مرسی گلم. موفق باشی.بازم به ما سر بزن
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 1:32
عزیزمممممممم چه عسل شدی تووووووووو
خوش باشی همیشههه


ممنون خاله جونم
الی مامان آراد
7 بهمن 91 1:43
الهی من قربونش بشم که بچه اینقدر تمیزه و ملوسه


مرسی خاله جون البته چشماتون خوب می بینه
مامان ایدین
13 بهمن 91 2:22
سلام عزیزم خوبی منم لینکتون کردم چه کت شلوار نازی پوشیده این گل پسر باورت میشه چند روز پیش این کت و شلوار رو تو یه مغازه دیدم ولی چون کم کم هوا گرم میشه واسه ایدین نخریدم ولی خیلی به تن دانیال جون میاد ایشالا کت شلوار دامادی

درود بر شما. از اينكه به فكر ما هستيد.
مرسي. انشااله آيدين جون هم لباس دامادي به تن كنه.بوسسس
الی مامان آراد
13 بهمن 91 16:43
قربون این گل پسر بشم من مامان جونش میخواستم بگم ما همیشه به این گل پسرمون سر میزنیم یه بوس بزگ از طرف من بکنش


چشم حتما
لادن مامان مانی
14 بهمن 91 13:46
ماشاله چه نی نی بامزه ای . ممنون مامان دانیال جون . منم شما رو لینک می کنم.


مرسی لطف کردید
مامان ایدین
16 بهمن 91 0:08
سلام دردونه بوووووووووس
من اپم با کلی مطلب مفید


مرسی خاله جوون
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 15:09
ما اپ کردیم خالهههههههههه


مرسی گلم . یه بوس طلبتون
مامان شازده امیرحسین
29 بهمن 91 21:12
الهههههی
شه قده شما ناژی
با شازده ما فقط چند روز اختلاف داری
بووووووووووووس


ممنون از بازدیدتون دوستون دارم