دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

سومین ماهگرد دانیال جون

1391/7/10 2:30
نویسنده : مامان مرضیه
391 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سومین ماهگرد تولدت مبارک . باورمون نمیشه که فینگیلی مون سه ماهش شده .مامانی ماشااله داری واسه خودت مردی میشی . یادت باشه مامان و بابا ثانیه ثانیه عمرت رو میشمارن تا روزی که اونقدر بزرگ بشی و مایه افتخار خانوادت . و شاید روزی  برسه که نه چشمانمان سویی داشته باشد برای نگاه کردن به دلبندمان و نه توانی که در برابرت بیاستیم . و شاید آن روز نوبت شماست که برای پدر و مادرت تولدشان را تبریک بگویی. شاد و پیروز باشی .بوووووووووووووووسسسسسسسسسس

چقدر ناز لالا کردی امروز لثه هات خیلی اذیتت کرد به قول معروف میخواد کرسی ببنده اینقدر آب از دهنت اومد که مجبور شدم پیش بندتو ببندم بعد هم می می خوردی و با کلی ناله خوابیدی خدا کنه زودتر دندونات دربیاد تا اینقدر اذیت نشی

وای ماشین سواری عجب کیفی داره هنوز کوچولو ام  و پاهام به زمین نمیرسه ولی بالاخره بزرگ میشم و حسابی آتیش می بارونم

دیروز رفتیم خونه عمه فرزانه و با پسر عمه ام آراد و دختر عمه ام یاسمین کلی عکس گرفتیم

اینجا هم یه هویج خوشمزه دادن دستم تا ثابت کنم بزرگ شدم و می تونم هر چیزی رو توی دستام بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرشته
9 مهر 91 12:08
چشم عزیزم حتما.دوست دارم خاله جون
خاله و مامان و بابا جون شیرازی
9 مهر 91 21:56
حتما میام دلم براتون پر می زنه
شیدا مامان پانی
16 مهر 91 3:40
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم
بابای ملیسا
24 مهر 91 22:00
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.