دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

تولدت مبارک مامان جون شیرازی

1391/7/1 3:42
نویسنده : مامان مرضیه
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٣١/٠٦/١٣٩١ روز تولد مامان جونم هست اونا شیرازن و ما بوشهر . همدیگر رو نمی بینیم ولی از اینجا میگم مامان جون تولدت مبارک. دوست دارم و می بوسمت انشااله هزار سال زنده باشی و سایه شما و بابا جون و خاله جون همیشه بالای سرمون باشه. مامان مرضیه و بابا فرزاد هم تبریک میگن .

بوووووسسسسسسسسسسسسسسماچاین دسته گل رو از طرف من قبول کن                                                     

شکلک های محدثه

                                                      دالللی موشه

حالا یه خبر دیگه براتون دارم یه بار دیگه موهامو تراشیدن چون بار اول خیلی پرپشت شد الانم کچل شدم ولی نگران نباشید چون رشد موهام خوب شده خیلی زود در میاد .یوهوووووووووووو

تازه وقتی مو ندارم خوشمزه ترم  مگه  نه خنده

عاشق همتون هستم  بازم می بینمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
1 مهر 91 7:18
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم
مامان اریا و پریا
1 مهر 91 8:51
ممنون خاله جون

خاله راضيه مامان و باباجون شيرازي
1 مهر 91 14:40
منم دلم براتون تنگ شده اندکي صبر سحر نزديک است
زهرا خاله
1 مهر 91 20:44
آره عزیزم اشکالی نداره بزرگ میشه یادش میره .بوسسسسس
فرشته
4 مهر 91 16:21
مرسی خاله جون