دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

عشقولک مامان وبابا (50روزگی)

1391/6/3 12:09
نویسنده : مامان مرضیه
724 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بسکه شیطونی کردم اجازه ندادم مامانی به کاراش برسه بخاطر همین مامانی شیر رو برام توی شیشه کرد و بهم داد بخورم تا به کاراش برسه.عشق منی جیگرمقلب

فرشته کوچولوم چه ناز خوابیده امیدوارم همیشه همینطوری معصوم باشی.دوست دارم گلمفرشته

من توی خواب هم مغرور و با جذبه ام.خیال باطل

دلم میخواد یه ماچ آبدار از اون گونه های بانمکت بگیرم خوشکلمماچ

آخ جان امروز من و مامانی با هم داریم میریم خرید.خیلی خوشحالمخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:22
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 16:06
رای گیری روع شد دوستای گلم اگر دوستم دارید میشه به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php یادتون نره دوستای گلم شماره 24 از همه ممنونم
فرشته
28 مرداد 91 18:16
سلام عزیزم ماشاالله به دانیال جون انشاالله زیرسایه حضرت صاحب (عج) خوشحال شدم بهم سرزدی انشالله که دوست های خوبی میشیم... من هنوز جوجو ندارم
فرشته
29 مرداد 91 13:09
سلاااااااااااااااام عیدت مبارک التماس دعاااااااااااااااا
فرشته
29 مرداد 91 14:51
عزیز من لینکت کردم
زهرا خاله
31 مرداد 91 23:29
نگاه پستونکشو