دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

تولد یکسالگی و واکسن

1392/4/22 21:42
نویسنده : مامان مرضیه
975 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قند عسل مامان . امروز ١٢ ماهت تمام شد . و رفتیم واکسن بزنیم .وای ی ی ی   نمیدونید چه کولی بازی در آورد اینقدر گریه و ناله کردی که نگو .

امروز که تولدت هست  چون وسط هفته بود قرار شد آخر هفته برات تولد بگیریم ولی متاسفانه یکی از اقوام بابایی فوت کرده و تمام برنامه های ما کنسل شد و قرار شد بعد از مراسمها جشن بگیریم از بابت این قضیه خیلی ناراحتم ولی اشکال نداره شاید قسمت نبود الان جشن بگیریم.بهر حال قشنگ مامان تولدت مبارک.به امید خدا بعدا جبران می کنیم و جشن مفصلی برات میگیریم.

دوست دارم یه دنیا 

 

     

كوله بارم پر از خستگي است و چه سنگين...

همه وجودم انباشته از سرماي دي

...اينك قدم بردار بهار من

به پيشوازم بيا

آغوش من قدمگاه تو و دلم فرش زير پايت

بگذار شميم روح نواز عطر تنت

در تك تك سلولهاي وجودم پخش شود

بگذار تا گوش نواز ترين ترنم گيتي ...

«« صداي طپش قلب تو »»

روح و روان خسته ام را آرام سازد.

با تو هستم .................. پسركـــــم

اي همه ي زندگي من

هستي من فداي تو

خداي من پناه تو

 

امروز عکست رو توی متولدین امروز زده بودن

وقتی دیدمش کلی ذوق کردم

اینم یه کیک تولد خوشکل واسه گل پسر خوشکل

 

 

- لطفا در شب جشن تولد من  خوشحال شکلک چهره شکلک هابا ما باشید
یك سال شد
كه عشق ما به زندگی سلام گفت
خوشحال می شویم در شب اولین تولد عشقمان با ما باشید  و با تبریکاتتان در شادی ما سهیم باشیدبزرگ رقص موز شکلک ها

 

پسندها (1)

نظرات (17)

الهام(مامان اميرحسين)
9 تیر 92 11:12
تولدت مبارك عزيزم
صد ساله بشي



مرسي.چقدر خوشحاليم كه دوستايي مثل شما داريم
گلبرگ و گیسو
9 تیر 92 16:23
سلام دوست عزیز گیسو در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 302 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
خاله راضیه
9 تیر 92 21:33
خاله قربونت بره خاله دورت بگرده. زود بیاید شیراز دلمون تنگ شده


سلام خاله جون حتمأ مياييم.زوده زود
خونه ی ما
11 تیر 92 13:06
سلام عزیزم
لطف داری
چه پسر با نمکی
من شما رو با افتخار لینک کردم
بازم بهم سر بزن و خوشحالم کن



چشم حتما
الهام(مامان اميرحسين)
11 تیر 92 15:45
خاله بيا پيشمون!! °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
خاله پارمیدا
11 تیر 92 15:45
سلام
مرسی به ما سرزدید

فک کنم قالب وبلاگتون به هم ریخته چون عکسها و مطالب خیلی پایینه وبلاگ قرار میگیرن
فک کنم باید قالبتونو عوض کنید

راجب سوالایی که داشتید:

ویدئوها رو توی سایت ninipage.comگذاشتم
اونجا هم یه سایتیه مثل نی نی وبلاگ که توش میشه واسه نی نی وبلاگ ساخت فقط یه امکانی که اضافه داره میشه اونجا ویدئو هم گذاشت

پست ثابت رو که پرسیدید چطوری جزو قالب گذاشتم: کدها رو توی خوده قالب جا دادم که مثل پست ثابت دیده نشه و جزو قالب باشه
اگه بازم سوال داشتید بگید.تاهرجایی بتونم کمکتون میکنم



مرسی خاله جون هر وقت به مشکل بر خوردم مزاحمتون می شم
شلمان جون
19 تیر 92 11:21
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مرجان مامان اران
20 تیر 92 1:01
اخی عزیزمممممممم تولدت مبارک ایشالا تولد 120 سالگیتو جشن بگیریییییی
ببخشید دیر اومدم
همیشه شاد باشیددد
خوشگلمو ببوسسس
هزار ماشالا چقدر بزرگ شدهه


مرسي كه بهمون سر زدي با اين وضعيتت واقعأ ممنونم.آران رو ببوس.باران رو ناز كن
نرگس مامان باران قلنبه
21 تیر 92 16:43
با تاخیر عزیزم تولدت مبارک ایشالا شمع تولد 120 سالگیت رو فوت کنی


مرسي خاله جون.
الهام(مامان اميرحسين)
22 تیر 92 15:41
سلام عزيزم
چرا دير به ديرآپ ميشي دختر!!


منتو لينكا اوردمت بالا به شرطي كه زود به زود آپ بشي!!


باشه عزیزم فعلا مسافرتیم .جاتون سبز شیراز
الهام(مامان اميرحسين)
22 تیر 92 15:42
مبارك قالب جديدتون
خيلي قشنگه!


مرسی به مناسبت یکسالگی وبلاگمون
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
25 تیر 92 12:50
عزیزم تولدت مبارک ان شاالله 120 ساله شی


Mer30 azizam
مامان ایدین
4 مرداد 92 10:03
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان پندار
4 مرداد 92 15:23
سلام مامان دانیال جونی ..... وبلاگت رو خوندم .... ماشالله به این گل پسری .. خبلی با نمکه .... خدا حفظش کنه ... خوشحال می شم پیش ما هم بیاید .....
عرفان خان و مامان زهره
21 مرداد 92 18:33
ر شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک دانیال جونم


مرسی خاله جونم
مهسا مامان صدرا جونی
28 مرداد 92 11:25
عزیــــــــــــــــــــــــزم تولدت مبارک




مرسی خاله جونم ممنون

متاسفانه هر کاری می کنم وبتون باز نمیشه؟؟؟
مامان علی
3 مهر 92 18:16
تولدت مبارک گل پسر[






عزیز دلم هر کاری کردم وبتون باز نشد؟