دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

روز زن مبارک11/02/1392

1392/2/10 21:15
نویسنده : مامان مرضیه
901 بازدید
اشتراک گذاری

مادر، تو شکوفاتر از بهار، نهالِ تنم را پر از شکوفه کردی و با بارانِ عاطفه های صمیمی، اندوه های قلبم را زدودی و مرهمی از ناز و نوازش بر زخم های زندگی ام نهادی. در «تابستان»های سختی با خنکای عشق و وفای خویش، مددکار مهربان مشکلاتم بودی تا در سایه سارِ آرامش بخش تو، من تمامی دردها و رنج ها را بدرود گویم. با وجود تو، یأس دری به رویم نگشود و زندگی رنگ «پائیز» ناامیدی را ندید. تو در «زمستانِ» مرارت های زندگی، چونان شمع سوختی تا نگذاری رنجش هیچ سختی ستون های تنم را بلرزاند. مادر، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین سلام های ما، همراه با بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانی ات باد.

روز زن بر تمام زنان خصوصا مادران وبلاگی مبارک

 

 شعر روز مادر

M : میلونها چیزی است که او به من داده است
O : فقط اوست که من را بزرگ کرده است.
T : اشکهایی که او برای نجات من ریخته است .
H : قلب خالص ترین طلا
E : چشمانی با برق عشق
R : حق ، حقی که او همیشه بر گردن ما خواهد داشت .
با چیدن این حروف در کمار هم کلمه ای درست می شود به نام مادر که به معنای دنیای من می باشد . براستی که مادر توصیف کننده همه چیز این دنیاست .

 

اس ام اس روز مادر 1392,تبریک روز مادر, اس ام اس تبریک روز مادر92

رنگ چشمان مادرمان را ! ....کلمه به کلمه دنیا به دنیا باران به باران تو را از بر میکنم من ندارترین فرد زمینم ای قبر دهن بگشا مادرم اشک هایم را ببیند

اس ام اس تبریک روز مادر

به دنيا آمد تا دختر کسي شود، ازدواج کرد تا همدم کسي شود،
بچه دار شد تا مادر کسي شود، براي همه کسي شد
اما خودش بيکس ماند ......
به سلامتی همه مادرا ♥

اس ام اس تبریک روز مادر

طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک

 مامان جون شیرازی روزت مبارک

مامان جون بوشهری روزت مبارک

مامان مرضیه روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 21:43
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


ممنون خانومی.روز شما هم مبارک
الهام
11 اردیبهشت 92 15:53
روزت مبارك مرضيه جون


روز شما هم مبارک انشااله همیشه سایتون بالای سر گل پسرتون باشه
لادن مامان مانی
17 اردیبهشت 92 10:51
سلام مامان دانیال جون
یه قرار وبلاگی هست که همه مامان های نی نی وبلاگی قراره بیان. شماهم بیاین خوشحال می شیم . جمعه ساعت 8-7 عصر - پارک چوبی- قسمت اسباب بازی ها


مرسی خانومی ولی متاسفانه ما بوشهر هستیم .خوش بگذره
الهام
21 اردیبهشت 92 15:18
  ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
الهام
28 اردیبهشت 92 14:49
سلام مرضيه جون خوبين؟؟ كم پيدا؟ كجايين؟؟ دانيال خوبه؟؟ چرا پست جديد نميذارين؟؟ (چقدر سوال؟)
مریم
6 خرداد 92 18:01
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد