دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

تولد مامان مرضیه(04/10/1391) و بابا فرزاد (07/10/1391)

1391/11/6 0:56
نویسنده : مامان مرضیه
1,603 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی و بابایی تولدتون مبارک

امروز تولد مامان مرضیه هست و بابایی اونو غافلگیر کرده و خونه مامان جون با کمک عمه ها براش تولد گرفتن منم کلی شیطونی کردم و چشم از این کیک گل گلی بر نمی داشتم

اینم یه عکس خانوادگی(آخه خانواده ما دیگه ٣ نفره هست)

 

خیلی  با حال بود در عرض یک ماه تولد مامان و بابا با هم بود

انشااله خدا پدر و مادرم رو همیشه سالم و شاداب بالای سرم نگه داره    آمیییییین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان آران
10 دی 91 13:44
مامان بابای مهربون تولدتون مبارکککککککککک ایشالا سایتو بالاسر گل پسری باشه همیشهههههههههه شاد و خوش باشید


ممنون عزيزم انشااله ني ني شما هم هميشه شاد باشه.بوسسسس
رها مامان راستین
12 دی 91 0:06
سلام تولدتون روتبریک میگم نی نی ناز و خوشگلی دارین خوشحال میشم با هم دوست باشیم


سلام خاله جون ممنون که به ما سر زدید . چشم حتما لینکتون می کنم تا دوستای خوبی واسه هم باشیم
حنانه
16 دی 91 13:32
سلام
چه نینی بانمکی دارین خدا سایتونو همیشه بالا سرش نگه داره تولدتونم مبارک


مرسی عزیزم قربوووننت
مرجان مامان آران
19 دی 91 15:05
مامانی کجایییییییییییی زود زود بیا عکس بزار از گل پسرمون


چشم عزیزم بعد از یک سری مشکلات دانیال و کم خوابی ها بالاخره موفق شدم بیام تو وب.دوست جونی دانیال رو ببوسسسس
الی مامان آراد
30 دی 91 17:10
وب قشنگی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنین اسم این پسملی خوشگل رو به دوستهای آراد جون اضافه کردم تا با هم دیگه دوست بشن
گرل
3 بهمن 91 16:56
سلام گلم من تو وبلاگم برای نی نی های نازی مثل شازده کوچولوی شما کارای گرافیکی می کنم خاستی بیا نمونه کارامو ببین
مامان ایدین
5 بهمن 91 17:41
ایشالا صد سال خوشحال و سلامت با خانواده زندگی کنین به ما هم سر بزنین