دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

اولین مروارید

1391/9/24 12:50
نویسنده : مامان مرضیه
825 بازدید
اشتراک گذاری

خبر بدید به نون دون

دانیال در آورده دندون

بعد از چند روز تاخیر بدلیل رفتن به مراسم عزاداری و ماه محرم امروز سعی کردم سراغ کامپیوتر بیام و یه خبر داغ بدم .٠٥/٠٩/٩١ روز دوشنبه وقتی صبح از خواب بیدار شیم دیدم دانیال جون همش بی تابی می کنه و نق میزنه و همش دستاش توی دهنشه. درست حدس زده بودم اولین مروارید کوچولوی جگر گوشم داشت در میومد و مثل تاول شده بود

خیلی اذیت شده بودی هر کاری کردم یه عکس خوشکل بگیرم نشدوگذاشتم یکم در بیاد تا بیشتر پیدا بشه اینم یه مروارید کوچولو.

قربون اون خده های شیرینت برم با اون یه دندون نازت

وای عجب موش موشکی بشی تو

اولین مرواریدت مبارک عسلم.خیلییییییی دوست دارممممممم.بوس

ولی مواظب باش مامان رو گاز نگیری ها

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 14:10
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مرجان مامان آران
30 آذر 91 0:48
عزیزمممممممم مبارکه خوشگلممممممممممممممممممممممم
اخ که چقدر سخته عکس گرفتننننننننن
قربون خنده هات گل پسررررررررررر


ممنون خاله جون.داره دومين دندونم هم در مياد كلي بي تابي مي كنم.دعا كن زودتر راحت بشم تا ماماني وقت بيشتري داشته باشه به وبم سر بزنه.جوجوي خوشكلتو ببوس
زهرا فروغی
3 دی 91 12:26
negah dandoonesho


آره دیگگگههههه
مرجان مامان آران
4 دی 91 14:19
مامانی کجایییییییییییی بیا دیگههههههههههه