دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

پسرم مرد شده

1391/8/30 13:26
نویسنده : مامان مرضیه
851 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخواستیم بریم بیرون با ذوق و شوق لباساتو  آوردم تنت کنم اما متوجه یه چیز جالب شدم :

پسرم خیلی بزرگ شده و خیلی از کفش و لباساش دیگه اندازش نیست

منم همه لباسای  تنگت رو جمع کردم و لباسای سایز بزرگتر رو جایگزینش کردم

حالا هم از بین لباسای جدیدت یه خوشکلش رو انتخاب کردم

تا اسم دد رو شنیدی کلی خندیدی و ناز کردی

از بین پا پوشات اینو خیلی دوست دارم .

اینا همه سلیقه خاله جونت هست  که  یه دنیا دوست دارهماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران
2 آذر 91 2:39
ماشالاااااااااااااااااااااااااا که مرد شدی عزیز دلمممممممم
چه لباسای خوشگلیییییییییی


ممنون عزیز دلم