دانیال جون نفس مامان و بابادانیال جون نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

رفتیم شیراز(اولین روز تلاش پسرم)

1391/7/24 19:58
نویسنده : مامان مرضیه
863 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند

امروز 11 مهر 1391 وقتی صبح پسرم از خواب بیدار شد و میخواستم مامی شو عوض کنم  وقتی وارد اتاق شدم پسر گلم رو دیدم که تا نصفه بر گشته بود و میخواست روی شکم بخوابه  اینقدر ذوق کردم که نگو فقط دستش زیر شکمش گیر کرده بود که کمکش کردم بعد هم اینقدر خوشحال شد  که دلش نمیخواست بر گرده انشالله زودتر روی پاهای خودت بایستی مامان طلا خیلی دوست داریم بووووووسسسسس

 

با مامانی رفتیم شیراز جایی که مامان متولد شده  کلی خوش گذشت  رفتیم مهمونی  رفتیم خرید  روز آخرم رفتیم پارک خیلی خوب بود

اینجا هم با مامانی و خاله جونم اومدیم پارک  به به چه هوای خوبی لبخنداین اولین سفر من با مامانی بود چون بابایی کار داشت نتونست باهامون بیاد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرين مهر
28 مهر 91 17:06
سلام عزيزم ممنون که به فکرم بودي دوستتون دارم. بوووسسس
مامان اریا
2 آبان 91 9:43
عزیزم بزودی همچین راه بیفتی دور خونه بچرخی که نگو یه بوس برای شما به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
باران قلنبه
23 آبان 91 11:48
عزیزم نازییییییییییییییی